ohh

2010-05-30 21:31:50 by SAK

oh hi

ohh


Comments

You must be logged in to comment on this post.


igottigott

2010-05-30 21:37:09

Where the fuck were you cunts?

SAK responds:

Sweden


FriendInFireFriendInFire

2010-06-03 09:35:09

Din fula fitta, stick ifrån newgrounds innan jag börjar mass spamma dig, skaffa dig ett liv din fula jävel, du ser ut som en jävla apkanin, fatta att ingen gillar dig och sluta försöka få tröst genom att skapa en massa jävla bullsh1t på newgrounds, det är svennar som du som gör så att alla länder hatar sverige, om jag fick chansen skulle jag köra en brännhet järnstång rakt igenom din pung och sen få dig att käka din pung. Om jag någonsin ser dig irl kan du lita på att jag kommer att döda dig, jag bryr mig fan inte om jag hamnar i nåt jävla fängelse eller liknande, utan jag kommer vara så jävla glad när du är död så att jag inte ens bryr mig om någon knullar arslet av mig i duschen. Jag blir hellre rövknullad av en neger än att jag skulle börja gilla dig.

SAK responds:

Alla KK är svenskar, har vi inte ens har en american medlem.


FriendInFireFriendInFire

2010-06-03 09:37:34

Btw så här kan du tjäna enkla pengar , släng ut din morsa på gatan och låt henne bli rövknullad så hårt att det sprutar ända hem till mig, så kanske du tjänar 2,50 för varje knull.

SAK responds:

det är en mycket intressant historia.


TadashiiniTadashiini

2010-06-03 14:55:51

That's amazing

SAK responds:

yup


ReagleBIReagleBI

2010-06-06 23:57:41

i can't believe my number one enemy joined the kitty krew.... i will ban Dad's home 2. and then WE (people i work with and such) will take out the kitty kreew. just look what happened to the kittykrew account

SAK responds:

What happened to it?


scapeartist101scapeartist101

2010-06-08 21:31:09

I hope all of those submissions get blammed!


scapeartist101scapeartist101

2010-06-08 21:32:01

Except for those 3(well,I dunno!)


DaddyDaddy

2010-06-17 02:14:34

Make easy money for free using Easy Vouch and donate it to Newgrounds so we can get the front page back to the way it used to be.

http://easyvouch.com


dragokenath3000dragokenath3000

2010-09-04 16:58:08

hörni jag har ett sak att säga: jag hatar hentai


Dark-Energy-KnucklesDark-Energy-Knuckles

2011-06-17 01:45:39

Hot teen masturbating on cam.

Download here: http://cashload.org/5fcdf00e

She starts crying at the end.


R-4347R-4347

2011-09-02 21:42:11

you and the kitty cat crew are all faggets who post bull shit on a good website i really hate it when a website is made and some shitty people got to come and fuck it up for the rest of us ifi every see the kitty cat crew on my websites there ass is gonna get banned from my website dont care what other people say about that.